سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را به کار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 15 June 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل قزل سفلی در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: نگهبانی از رأی مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه‌ای به ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: اصل بی طرفی را به شکل همه جانبه دنبال خواهیم کرد و هیچ فردی در حوزه‌های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد پیش خواهیم رفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به گونه‌ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می‌بینند وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

قزل سفلی گفت: انتخابات مهمترین، بزرگترین و اولویت دارترین مساله ما به عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت آن باید با برنامه و همه جانبه عمل کنیم.

وی افزود: میزان و ملاک کارآمدی افراد است، ما افراد خوب بسیار داریم اما امروز نیازمند افراد خوب و توانمند هستیم، کسانی که مسائل و مشکلات مردم را به خوبی بشناسند و برای حل آنها راهکار و توان داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را به کار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.

قزل سفلی ادامه داد: مردم داری و مردم یاری و حل مسائل مردم به عنوان یک شاخص مدیریتی برای ما بسیار مهم است که باید آنها را لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: با فساد و ویژه خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد، هیچکس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی که شائبه فساد دارند را بکار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: فرمانداران استان برنامه‌ریزی کنند تا یک روز در ماه به عنوان روز پاسخگویی به مردم مشخص شود و همه با تعامل خوبی که با اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف دارند خود را در معرض سوال مردم و خبرنگاران و پاسخ به آنها قرار دهند.

او افزود: اجازه نمی‌دهیم خارج از این مسیر و دخالت‌های بیرونی عزل و نصب‌ها انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید انفعالی رفتار کرد، باید با آمادگی در مقابل دشمن در هر سطحی به مقابله هوشمند بپردازیم، امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه فعال است و باید با همدلی و هم افزایی در مقابل دشمن بایستیم.

قزل سفلی افزود: فقر و محرومیت، کم کاری‌ها و ترک فعل‌ها، تحریم کنندگان داخلی، همه اینها دشمنان داخلی ما و در مقابل ما هستند و ضمن اینکه دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار